giGolo.giGolo.GigoLo

ape bestnye jadi gigolo?? bile org setia..tak mo pecaya..bile org serius ngan dier..ckp org skandal je ngan dier..org dah tak larat nk yakinkan dier..org ckp ade dier sorg je..dier ckp org ade ramai2..ingat org ni gigolo ke????

dier ckp org nk blk kat xyz..ckp org syg kat ex org..kalo org syg kat ex org..org tak de ngan dier la..

ke..dier yg tak setia kat owg?

dier yg buat owg ni skandal dier?

dier yg ade ramai2?

dier yg nk blk kat ex dier?



dier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cmner lagi?? nk suh owg buat btol2..

3 comments:

inn said...

sabar yea?

nurain said...

dann...

kalo die ni jnis aku..da best thing is jangan mudah fed up nak yakin kan die..u need to work hard to get hr heart..bru la die tau ko bersungguh2..

n lagi satu..
pompuan ni xckup kalo ko kate ko syang die lam hati..x releven..sbb cinta itu perlu dilafazkan.perlu ditunjukkan.bukan hanya dalam hati..

huu..kalo la bf aku bace sume ni kan bes..

p/s: once again,kalo die type aku la.sbb girl ni banyak jnisnye..haha

DaNN said...

-inn- yup..sabar paling penting slagi bleh sabar

-nurain- selama mane mmpu nk yakinkan kalo tiap2 hari pn keraguan yg yg terlafaz..
may b btol kot kata ko tu..coz bg aku plak syg tu tak perlu la sllu nk lafaz..yg lebih penting perbuatan..bukan pengucapan..

thx dude..so..ps ni kena tukar la..kena lafaz dah mcm zikir di bibir je la nnti