~Tagged by aweKcLunk~

1. List these rules on your blog
2. Share 7 facts about yourself on your blog.
3. Tell 6 unspectacular quirks of yours.
4. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
5. Link the person who tagged you.
6. Leave a comment for each blogger
rules ni aku curik kat page aWekclunk:
"kalo suka, komen tanda penghargaan
kalo tak suka, aku tak rugi pun.."
aku plak??
"nak tgk, tgk je..
nak bacer pn bacer jer la..
cm best pn tak payah la fanatik
cm mnyampah klik jer pangkah"
-7 YanG BenAR aja TTg aku??-
1 -aku sangat sengal aka sengalest
2 -aku selalu mengong aka mengongest
3 -otak aku sllu mereng aka mentalest
4 -aku bukanlah pengasih dan penyayang
5 -suker ayam
6 -tp aku xsuker drumstik
7 -kuar jenjalan suke pakai slipa kelepek-kelepek
-6 faKta MauT (maut la sangat)-
1 -akulah penyahut cabaran
2 -aku suke mcabar owg yg ckp besar
3 -aku xnk kesah kutuk2 blakang ni
4 -aku benci org yg pengecut <--suke men blakang
5 -aku xsuke bergambar (kalo ader pn sume akan terserlah kesengalanku)
6 -retak otak aku nk jwab tag ni
-mangsa berantai tag berhantu ini-
(buat2 cukup la..sumer yg lain dah ader dah tag ni..sian plak kena jawab byk2 kali)
~huh..langsai satu utang ku~

4 comments:

cikNiarun said...

erk..perlu x aku nyesal kerana masuk blog ko mlam2 ni..huaaaaaa!!!

Anonymous said...

bagus anak murid cikgu.. hehe..

KerDiPan BinTang Di LanGiT said...

mstila bagus..tgk la cikgu dier saper..
buat nurain..tak perlu la dikesali ngan aper yg terjadi

SI Gadis said...

xnk wat leh x? hehehe
sbb dh penah buat..

ini bukti..huu~
http://azriazyan.blogspot.com/2009/02/tag-dan-award.html

jgn marah ea.. ^_^