~~tagged by Inn~~

Akhirnyer..aku berjaya mencuri cetak q dari inn… ingat kan payah nk soalan dier..tp mmg soalan dier tak payah..jawapan yg payah na nk pk..
Instruction
1- Make a list of what you want on your birthday
2- The list should be 10 numbers
3-Give it to 10 friend of yours.
Ape yg aku nk on ma bday?? Bleh ke mintak2..bukan ke..tangan yg memberi itu lebih baik dari yg menerima..n..klo nk mintak pn..kita kena mintak kat DIER..he33.,tp xpela..demi kerna Inn yg dah penat2 tag aku ni..aku jawab la semampu mungkin..msti la nk skor A++ tuk ni..dah mcm nk jwb final..so.. aper yg aku nak ek..aper ek?? Ermm…
~aku nak...adesss..aper yg aku nk.. aku nk kan bunda, ayahanda, ayahaku, ayahsaper2 je la, kekandaku, kekandakamu, dindaku, dindamu, kandaku, kandamu, nenda, tonda, tunda, tembikaiku, kengkawanku, kengkawan kepada kengkawanku,sumer org2 Islam dalam dunia ni..dan org kafir yg tak mmusuhi islam (cm snsitip jE) sentiasa berbahagia; sihat tanpa sebarang kesakitan mental, diri dan fizikal; gmbira; ceria; panjang umor..tp kalo aku pendek umor ataupun tak cukup umor dan sengsara tak pe..
~pastu aku menginginkan kedamaian dan hentikan peperangan, pemberontakan bersenjata atau permberontakan jiwa di mana2 saja
~lagi...aku sentiasa mengharapkan manusia2, binatang2, tumbuhan dan sumer makhluk Tuhan yang paling sexy atau pn tak baper nk sexy sekelilingku sntiasa mendapat aper yg mereka impikan..
~4th, aku nk harimau belaan aku jinak cm kucing miang hingga ke akhir hayatnyer...
~ke5, aku nk tembikaiku jd seorang yg berani, tabah, kuat, sabar, tangkas dan tuntas dalam mengharungi hidup ni...
~aku nk si dia tu bleh berfikir secara matang dan waras dgn dirinya sendiri..selain bertindak secara matang sematang usia nenekku punyer nenek..he33
~kalo diizinkan olehNYA aku inginkan keajaiban berlaku..keajaiban aper..ha..itu aku jer yg tau..nk jadi aladdin ke..nk jadi jin aladdin ke..nnt biler keajaiban tu dah jadi..pasti akan ku kabarkan dier surat khabar..
~erm..aku nak..nak..nak tido!!
~dah baper ek..klo dah bleh tak..? ha?? Xbleh..ok..ok..aku tambah lagi..jp kira dulu..owhh yg ke9..sy nak kan kemaafan dari sumer org yg pernah or yg bakal tersakiti or terasati..oleh sy..secara sja2 atau pun terlepas laku..yg tak disengajakan...
~yes!! Yg last skali..sy nk seekor kuda...kalo tak pn singa..seekor pn cukup..utk jd binatang peliharaan..
Cukup ek..? klo tak cukup tu..kalkeleter korang tu rosak.. jadi, kira ngan jari kaki..pasti cukup..10!! sekian terima kasih (smbil menundukkan kepala)

p/s: nk bg kat 10 orang kawan..aku tak der kawan sebanyak tu..so aku akan tag jugak sape2..sbb aku dah di tag!! Biar mereka rasa mcmne perasaan mjawab soalan yg mencabar minda..tp cm tak jadi la.. sape2 yg nk jawab tu..jawab jer la k..(baru la dapat menjawab ngan ikhlas lagi terbuka)

1 comments:

lone said...

ape2 jela dann....