~nyum...nyum..~

sekadar nk berkongsi jer ngan saper2 yg sudi bacer n tgk gambar2 ni..cerita2 ni di adaptasi dari seorang mmber yg rajin nk bercerita ngan aku..

benda ni sebenarnyer biasa jer..tp dalam biasa2 tu mesti ader jugak yg tak tau bnda mcm ni wujud.. ORANG MKN ORANG!! best ke rasa org ni? ker..darurat..dah tak der mende lain nak mam... ha..itu yg kita tak tau..

Biasanyer bnda ni berlaku kat kampung2, pedalaman, ulu2 ker..tp ulu langat ke..ulu selangor ker tak der dgr lagi stakat ni.. antara mangsa2 orang2 ni..pelancong..keutamaan tuk jadi mangsa tu pelancong yg berseorangan aka bersendirian...yg tersesat tak jmpa jalan pulang..lalu memintak pertolongan kepada kenderaan yang amat jarang2 lalu di kawasan itu.. lalu kenderaan itu mmbawa pelancong itu ke satu perkampungan atau pedalaman atau peuluan..tuk dijadikan santapan yg lazat sekali...

p?S: moral of da story..xpcially kat kaum2 hawa tu...jgn la bergerak sendirian..jgn suker sgt melancong sorang2 (khas untuk tembikaiku ayat ini) bawa la bf anda bersama..he33 <--klo sesaper yg fanatik kepada pertubuhan perjuangan wanita..ingat2kan la pejuang2 anda ya!! (kena lagi..jgn marah yang)




12 comments:

nurain said...

huu..apsal ko ltak pic gni

geli..

huaaa..

pagi2 aku dah enok..

suei2

aWekCLunK said...

giler..!!

inn said...

ie...takutnye...sape nyer keje nieh!!!!geram lah wei.

Naniey said...

carnibal holokos yerp..huhuhu

senget said...

erk...
wtf?!!
mau muntah nengok nye...
adesss...
so sick!!
ngeri aaa..
pasni gi holiday kne bwk bf ni..
hahahahahahhaha

cIk JanNah said...

bagaimana kpd mreka yg tdk ber-bf??
mahu brjln dgn siapa??
hikss

DaNN said...

bg yg tak berbf tu..jln la ngan org lain..yg bukan bf..tp pastikan jgn sorang2..

~thirasaufee~ said...

ya allah... sumpah geli takut.. nek bulu roma ak.. waaa.. tensen2..

eMiLyNn said...

eeeee ngerinyer tgk gambar ni....

DaNN said...

emilynn..ngeri tutup mata ek
thira..alamak..jgn la tensen2..terasa bersalah daku

penjenayah.merah.jambu. said...

siyes ke ni ha?
bukan tipu2 ke?

fArHaNa said...

huh.seb bek perutku dah diriku penuhkan dulu sebelum diriku melihat blog dirimu ini.tengok2 ade entry ngeri ni.seb bek.kalu x..mati selera diriku.tp tahan je ni dari kuar balik.hoh.
conclusion:scary.gely.