aPe Yang bOleh DiBuaT keTika BOsan

jom kita buat gmbar ari ni... ni pn org yg ajar aku..siapa orang yg ajar aku ni?? eh..ajar ke..tak de maknanye.. dier bgtau gi kat photophunia je..pandai2 la buat sndiri..


ni web dier..
http://www.photofunia.com/

korang bleh klik je kat ctu..n pilih la mane korang berkenan.. pastu ikot je la direction dier..pndai2 la bace.. kalo tak pandai bace..takkan bleh bace ape aku tulis ni kan..


ni cth pic sengal yg korang bleh buat..yang tak patot diikot..
ade ke patot.. gmbar patung yg jadi primary??
(sian budak baju biru tu)









ni plak contah2 lain yg agak okz la.. (sbb ape letak pic kat bawah ni ek?)


14 comments:

partym said...

hak3..ak tau npe pic patung jd primary.tgk, comptr pn tau plh yg mn cun ngn x he3...erk,yg kt kete 2 sape??yg ensem kai cap ni sape??...leh thn la hmm...

DaNN said...

ciss!! jawapan anda salah...sbbnye..dier baru buat muka patung tu..blum masuk muka budak baju biru n patung lagi satu..
yg ensem pakai cap ke yg kat kete tu ensem?? tu kena tanye rumet patyme

partym said...

eleh ayt nk tenangkn dri sndri je 2 hak3....
hmm mstla 2,2 ensem.sume 2 kn makhluk ciptaanNya yg agung.tiada cacat cela nye....hanya mnsia yg suke mbeza2 kn...

DaNN said...

ehem..ni patyme beberapa ratus tahun akan datang ke? yup..btol patime..kita sume same di ccNYA.. atas ketidaksempurnaan diri kita yg membezakan makhlukNYA

partym said...

wah, patime bbrape ratus akn dtg telah kmbali he3...tp npe xd pic ppuan mlayu terakhir ni.sume mke prsn macho je ko ltk...

DaNN said...

he33..nk pic muka pempuan melayu terakhir ke..ramai lagi gadis melayu zaman skang ni..tak tau sape yg terakhir..tu yg tak letak

patyme 2 3 said...

dh buat dh bende ni...syiokkk maaa...hehehe

partym said...

ad partym laen jgk ke???sape lak partym 2 3 nih..cm sme je nme ngn haku....partymku dann leh ko gtau ak spe dak ni??

partym said...

mstla syok,tgkla sape yg introduce.....

DaNN said...

hak33...patym ku patyme23 ni mungkin meletakkan dirimu sebagai idolanya..maka dier letakkan namamu dihadapan..
harus la syok..lagi syok kalo yg di browse tu adalah pic milik dann..

partym said...

daku dh tau siapa partym 2 3.heheehh....

DaNN said...

mane ko tau? sape? aku pn tak tau

patyme 2 3 said...

betul ke dh tau???
ishh...ni yg x syiokk ni...

DaNN said...

tu la pasal..saya pn tak tau..siapakah gerangan awak ni patyme23..intro plzzz