uSaiKan KeSediHanMu

Dia ada di sini kelmarin
dekat dengan kita
tak pun kita hiraukannya
kerana kita yakin esok dia tetap disitu

hari ini kita mencari-cari
tercari-cari sesuatu yang terbiasa di situ
tapi dia tidak kelihatan

hati mula tertanya-tanya
kemana dia telah pergi
sunyi dan sepi tanpa diketahui
yang pastinya dia tidak disini lagi

sedihkah kita?
usaikanlah kesedihan itu
kerana sikap kita sendiri
tak pernah menghargai dia
di depan mata kita
biarlah dia tiada di situ
usah dinanti dan usah dikesali lagi
yang pastinya akankah kita tidak mengulanginya?

13 comments:

partym said...

lumrah sifat manusia...menghargai setelah kehilangan

DaNN said...

he33..kata2 diatas dituju khas tuk org yg type kata2 tu kan?

partym said...

harusla...tp juga utk dkongsi bersama yg laen.moga2 jd ikhtibar..^_^
pasni klo mrungut mls dh ak nk lyn....

partym said...

~MUNGKINKAH~

Seperti ada yang tak kena
Saat melihat ke arahmu
Saat kau berpaling dan tersenyum
Dunia jadi luar biasa

Maafkan andainya ku mengganggu
Bukan membaca fikiranmu
Hanya ingin mengenalimu
Dan tahu ku menyukai kamu

Mungkinkah ku teman biasa
Seawalnya kita berjumpa
Mungkinkah kau tidak perasan
Perbezaannya…

Mungkin bila tiba saatnya
Kita akan tetap bersama
Mungkin kita kan jatuh cinta
Mungkinkah…

LGU FEBERET BARU HE3...

DaNN said...

hak33!! lagu apakah ini patyme?? tak pernah ku dengar..kata2 ini dituju untuk -balakmu- yg ensem itu kah (bak kata rumet ko)?
aku akan cari dan ku letakkan di blog ini ya

partym said...

mstla bukan utk die.no meaning la bg kt die.mbazir je.hak3...mgkin utk mr.nurse ak 2.^_^ ....2lagu sheila abdul.ak pn xknl sape die...

DaNN said...

walamak..mr nurse..?? gulp..harus la..aah kan..aku pn tak trpk..skang kan mmg cite dier..

partym said...

ko mmg...asek lpe je.cmla sume yg ak tls ak tujukn utk ko.nt tembikai serang ak cmne???
ko mst sblh kn tembikai...huhuuu

DaNN said...

he33..kalo tembikai serang ko..aku biar je..tak mo sebelah sape2..aku judge je nnti..

patyme, aku kan mmg pikiran jgka pendek..tu yg tak ingat je

partym said...

aah,ak stju klo ko ngaku pkrn pndk.nmpk ketara la kependekan 2...hmmm......

DaNN said...

stuju?? bagus..dah nmpak dah ciri2 solehah diri mu..n tak melawan..serta menderhaka

partym said...

eh,slme ni ak durhaka ke??xpnh pn kn.ak kn sntisa menurut kata n xmelawan...

DaNN said...

he33..mmg xpernah mnderhaka..xharus pn isteri yg solehah yg tau tmpatnya dicc suaminya menderhakan kan