-fiNalLy-

ALHAMDULILLAH...PILIHAN DAN KESEMPATAN YANG MEMBUAT HAMBA MENGERTI TENTANG MAKNA DIRI..

AKHIRNYA AKU MENEMUKANNYA

12 comments:

partym said...

psl pe ni??xphm la..nk tau gak...^_^

DaNN said...

nk tau jugak? g la kat infomation kaunter tanye..kaunter terdekat kat hosp..ok?

patyme 2 3 said...

berakhirnye sebuah perjalanan mencr kepastian yg xkonfem sgt(mcm x betul je ayt ni)...heheheh...jgn mkn tebuan ye...hahahaha

partym said...

erk...tebuan??ko dh ketemu tebuan ke???ala xphm la.ctr la bbtl...ak xske g spital la

DaNN said...

ketemu tebuan?tebuan mane plak ni patime..aku ni kan mmg mmbela tebuan..aku supply je sape2 yg nk tebuan dari aku..he33...tp k jgn la mintak..nnti abes stok..

DaNN said...

xsuke g spital? xsuke xpe..g je tmpat yg ko suke k..tak paham ek..aku pn tak paham..he33

patyme 2 3 said...

xpaham? ni yg bley jd x paham ni...dh tu sape yg paham?heheheh....

partym said...

aaaahhhh!!!!!!sudah...wt2 phm je sume.abs ctr!!

DaNN said...

he33...patyme23..jgn la mudah dipengaruhi oleh kitorang yg xphm ni..sejak bile dah jd cam lalang ni? di mana kekuatan dan kekukuhan dirimu?
baik la patym..mari kita pura2 paham cm kura2

patyme 2 3 said...

owh cmtu eh...manusia biase je sy ni en Dann...manusie biase yg serba kekurangan....heheeh

DaNN said...

he3..merendah diri..xder pn manusia biasa yg serba sempurna kat dlm dunia ni..kan patyme23

patyme 2 3 said...

haah...dh mmg knyataannye mmg i ni rendh dann...btambah2 la ke xsempurnaan tu...