~sePeTang YanG DaMai~

d McD MJ ketika aZ berjalan2 mencari seat bersama aP.. tiba2.......

aK: aZ..!

aP: syg, tu u punye ex kan?

aZ: mane?

aP: yang panggil u tu la..

aZ: owh..iyer ke? u ingat ek..i pn dah tak ingat dah muka dier

aP: pehal dier tu?

aP menarik aZ ke meja aK

aP: hye.. u aK kan?

aK: hye..yup. u?

aP: owh..ini ke aK yg baek lagi mulia.. u tau tak, u ni idola i..aZ sllu cakap pasal u.. tp tu dulu la..camne life u skang?

aK: owhh yer ke..pe la agaknye yang u cakap smpai orang buat i ni jadi idola kan? (smbil melirik ke arah aZ)

aZ: syg.. i tak tau pn u jadikan dier ni role model dalam idup u..tak penah bgtau i pn?

aP: sj i simpan..buat pe i nk bgtau u..bukan u idola i..i kena la jmpa idola i baru i cakap..biar cakap depan2..i ni tak main la nk cakap blakang2..kalo i bgtau u pn..cm la u tu nk bgtau kat dier kan?

aZ: syg, i blah dulu la cari tempat

aP: ok..jp g i datang..btw, cik aK.. u da jmpa ke org yg menggembirakan n membahgiakan hati u dari 1st kenal smpai ujung nyawa u?

aK: hm..nape u tanye i mcm tu? u ade calon tuk i ke?

aP: i ade calon tuk u? kalo i ader pn..takot plak nnti org tu asek sakitkan ati kaum i je..dari 1st kenal u..kan lagi susah?

aK: i ni kan penyabar..most outstanding n understanding gf..sakit ati tu tak jadi msalah besar pn tuk i

aP: ye ke tak mnjadi masalah besar? smpai kan i dengar c aZ ni asek sakitkan ati u je dari mula2.. smpaikan org tu suh i beware ngan dier..

aK: hmm..

aP: tp takkan la senang2 i nk pecaya org yg i sendiri tak kenal kan..

aK: u bahgia ke ngan aZ?

aP: bahgia ssangat..xpenah ckit pn dier sakitkan ati i..tinggi sore pn tak penah..may b dier dah puas sakitkan ati u gaknye..k la..i tak kose nk layan pmpuan psiko cm u..i gtg..NICE MEETIN U!! harap xjmpa u dah pasni..tp last u kena datang time weddin kitorang nnti..k?

aK: insyaAllah

aP: Tuhan pasti mngizinkan..wajib mghadiri jemputan..k, bye

aK: assalamualaikum

aP: ws

-hanyalah sebuah perbualan tanpa aku tak tau pn siapa watak2 itu..tp perbualan yg mmbuatkan otak ku merakam dan menyalin kat blog ni..ape tandanye? sbb agak menarik..-

8 comments:

nurain said...

encik!


bz body 2..haha


but nice story anyway~

patyme 2 3 said...

imiginasi berkenaan sesuatu yg realiti...hehehe...gudjob....heheheh

partym said...

agk menarik,blh wt plot drama samrinda nih....

DaNN said...

nurain~ nice ke..pasni lex citer yg lagi nice
patyme23~gudjob tak pe..kalo idiot?
patyme~tgk la penerbit bersama sape??

partym said...

eja nme haku pn slh...ni rse cm hangin nih...xpe sbr2..

patyme 2 3 said...

klu idiot tentu tulis idiot...hehehe

DaNN said...

alamak..maafkan sy partym..sy ni imlak dulu mmg sllu fail..ustazah sllu marah..tu yg eja salah tu..jgn la jadi haku..gerun siot..grrrr...
sweetnye sengih patyme23

patyme 2 3 said...

tq2....heheh...mcm nmapak je...